8 września 2020

Zakończenie wakacji w Apartamentach Rajcza

W miniony weekend miałam okazję zorganizować spotkanie w naszych apartamentach, kto jeszcze nie odwiedził naszej strony albo kto nie wiedział, że takowe prowadzimy razem z mężem, to teraz jest dobra okazja, żeby o tym poinformować 🙂 tutaj zostawiam link Apartamenty Rajcza

Od dwóch lat prowadzę konto na instagramie a od roku staram się to robić regularnie, to dzięki tej platformie społecznościowej miałam okazję poznać inspirujących ludzi a z kilkoma osobami te relacje przeniosły się do realnego życia. Dziewczyny, które mnie odwiedziły spotkałam na swojej blogowej drodze, już po pierwszych rozmowach czy spotkaniu, wiedziałam, że nadajemy na tych samych falach.

Nasze rozmowy przez cały weekend nie miały końca, dobrze, że w sobotę zaplanowałyśmy wyjście w góry, nasze struny głosowe trochę odpoczęły.

W sobotę po śniadaniu ruszyłyśmy w góry miała być Wielka Racza ale nie skręciłyśmy w prawo na mostek, okazało się że jesteśmy na szlaku na Przegibek, zachęcone informacją że na szczyt tylko 1,5 h ruszyłyśmy niczym sarenki na polanę.

Po kilku przystankach na zdjęcia dotarłyśmy na szczyt w schronisku można kupić pyszne domowe jedzonko, zachwycać się panoramą gór i nawet można zapłacić kartą, serio.

Pogodę miałyśmy wymarzoną, było słonecznie a niebo jak z obrazka sami zobaczcie.

Na zakończenie wycieczki pojechałyśmy do Geoparku w Glince i zjechałyśmy na tyrolce 200 m nad kamieniołomem.

Niedzielny poranek zaczęłyśmy od medytacji, którą poprowadziła Monika, bardzo ciekawe doświadczenie.

Po tym spotkaniu jesteśmy naładowane pozytywną energią i mamy ochotę na kolejne spotkanie.

Przedstawiam Wam te inspirujące kobiety.

Ania, od ośmiu lat prowadzi bloga wnętrzarskiego od inspiracji do realizacji teraz spełnia marzenia i buduje dom.

Asia, jest siostrą Ani prowadzi konto na instagramie, gdzie dzieli się pięknymi kadrami ze swojego domu.

Agnieszka, znana jako Architekt Porządku, obecnie możecie ją oglądać w dzień dobry tvn prowadzi cykl „Sama to ogarniesz”

Monika, Osa Osobista Stylistka autorka trzech książek, prowadzi kanał na youtube oraz kursy dla przyszłych stylistek.