30 września 2019

Tatralandia- Dlaczego warto odwiedzić to miejsce

LIPTOVSKI MIKULASZ, SŁOWACJA

Wrzesień prawie się kończy a ja Wam w tym miesiącu obiecałam post o naszym wyjeździe do Tatralandii. Słowację odwiedzamy przynajmniej kilka razy w roku, mieszkamy dosłownie parę kilometrów od granicy z tym państwem, a do Liptovskiego Milkulaszu, gdzie znajduje się park mamy niecałe 100 km, dlatego wyjazdy do Tatralandii organizujemy sobie jak tylko mamy ochotę poszaleć na zjeżdzalniach.

20 września 2019

Neapol- miasto z temperamentem

Neapol, Włochy

Witajcie Kochani, wiecie, że kompletnie zapomniałam o naszym wypadzie do Neapolu. Przypomniałam sobie, kiedy przeglądałam zdjęcia i postanowiłam szybko nadrobić te zaległości.
Pomyślałam, że nie będę robić obszernego wpisu. Dostałam sporo pytań o nasz pobyt w tym tajemniczym mieście i na ich podstawie napiszę Wam nasze wrażenia.

15 stycznia 2019

Teneryfa- Idealny kierunek na jesienne wakacje

Hiszpania, Teneryfa

Na Teneryfie znaleźliśmy się dosyć spontanicznie, pod koniec września wspólnie z przyjaciółmi postanowiliśmy doładować baterie i zarezerwowaliśmy tygodniowy pobyt w Atenach. Niestety im było bliżej wyjazdu, wszystkie znaki na niebie wskazywały na to że wygrzewanie się w słońcu jest zagrożone, jak ….(

12 stycznia 2019

BUJNA ROŚLINNOŚĆ TENERYFY

Ogród

Hiszpania, Teneryfa

Od naszej podróży na Teneryfę minęły trzy miesiące i trochę zeszło mi z tym postem… Wiem mam spore zaległości ale to nie za sprawą mojego lenistwa a bardziej ciążowych mdłości, ostanie trzy miesiące były dosyć nudne i senne:) Teraz już czuje się świetnie i mam mnóstwo  energii do działania. Sporo  zaległych postów, ale już wracam z regularnymi publikacjami.

19 października 2018

BIESZCZADY- ZROZUMIEĆ FENOMEN TEGO MIEJSCA

Bieszczady, Polska

O Bieszczadach nasłuchałam się sporo, jak się to stało, że nie wybrałam się w ten piękny zakątek Polski? Nie wiem, może przez to, że pochodzę z gór i aż tak bardzo mnie tam nie ciągnęło. Jak mówi powiedzenie, co się odwlecze to nie uciecze, wreszcie nadarzyła się okazja, żeby te wszystkie zachwyty nad bieszczadzką ziemią zweryfikować.

bacówka w górach- piękne dwa dni w Beskidzie Żywieckim

Tydzień temu wróciliśmy z pięknego miejsca w Beskidzie Żywieckim. Nie będzie tu pięknych wnętrz, nie będzie pięknie pościelonych łóżek, czystej łazienki i nie będzie też nowoczesnej kuchni z lodówką. Będzie, za to dużo pozytywnych zdjęć, będzie, wspólne biesiadowanie przy ognisku, roześmiane twarze dzieci, budujących szałas, będzie pieczona

czytaj dalej

Toskania – rodzinne wakacje

Od naszych wakacji w Toskanii w sumie już minął prawie rok. Teraz sezon urlopowy, więc może ktoś się zainspiruje pięknymi włoskimi klimatami. To już nasza druga wizyta w tym pięknym regionie. Pierwszy raz byliśmy z mężem w podróży poślubnej we dwoje wracając już we troje 🙂