21 lipca 2019

dzień pełen inspiracji- warsztaty z marką JYSK

Lifestyle

Niedawno miałam okazję uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez markę JYSK, którą bardzo lubię i często również zaglądam do ich sklepów. Spotkanie dla blogerów odbyło się w Sopocie w uroczej restauracji Małe Molo. Już na samym wejściu można było poczuć skandynawski klimat z jakim utorzsamia sie marka, która pochodzi z Danii.

2 maja 2019

MOJA SUKIENKA NA BABY SHOWER

Moda

Wreszcie jest wpis z kategorii moda:) Nie sądziłam, że pierwszy post pojawi się akurat w stylizacji ciążowej, trochę mi z tym zeszło. Okazuje się, że z wnętrzami bardziej mi po drodze niż z modą. Myślę, że to szybko nadrobię i pojawi się tu wiele fajnych stylizacji.
Zdjęcia w sukience były robione na imprezie baby shower pisałam o tym tutaj w tym wpisie możecie przeczytać i zobaczyć aranżację wnętrza na taką okoliczność.

28 kwietnia 2019

ARANŻACJA WNĘTRZA NA BABY SHOWER

Lifestyle

Hej Kochani piszę do Was jeszcze w dwupaku:) Termin porodu zbliża się wielkimi krokami zostało jeszcze dziesięć dni. W tym wpisie chciałabym wam pokazać jak zaaranżować wnętrze na baby shower. Pokażę jak to wyglądało u mnie. W poprzednich dwóch ciążach nie miałam takiej imprezy, w tej ciąży postanowiłam trochę więcej odpoczywać więc łatwiej było skupić się na przyjemnościach. Tym razem spodziewam się córeczki, więc cała aranżacja była w kolorach pudrowego różu z akcentami złota.

17 lutego 2019

PRZEPIS NA PYSZNE I SZYBKIE BANOFFEE

Przepisy

Początek lutego zaczął się od pięknych słonecznych dni, od razu przychodzi chęć do działania ja słoneczną energię wykorzystałam w kuchni:) Lubię szybkie przepisy a jeszcze bardzieJ lubię kiedy nie ma długiej listy składników, to od razu mnie zniechęca, bo w trakcie okazuje się, że czegoś mi zabraknie mimo że wcześniej kompletowałam listę zakupów w sklepie.  Od kiedy jednak mam książkę Jamiego Olivera „5 składników” spędzanie czasu w kuchni jest o wiele przyjemniejsze.  Cały fenomen tej książki tkwi w pięciu składnikach na przygotowanie posiłku. To zdecydowanie moja ulubiona książka kucharska:)

15 stycznia 2019

Teneryfa- Idealny kierunek na jesienne wakacje

Podróże
Lokacja

Hiszpania, Teneryfa

Na Teneryfie znaleźliśmy się dosyć spontanicznie, pod koniec września wspólnie z przyjaciółmi postanowiliśmy doładować baterie i zarezerwowaliśmy tygodniowy pobyt w Atenach. Niestety im było bliżej wyjazdu, wszystkie znaki na niebie wskazywały na to że wygrzewanie się w słońcu jest zagrożone, jak ….(

BUJNA ROŚLINNOŚĆ TENERYFY

Od naszej podróży na Teneryfę minęły trzy miesiące i trochę zeszło mi z tym postem… Wiem mam spore zaległości ale to nie za sprawą mojego lenistwa a bardziej ciążowych mdłości, ostanie trzy miesiące były dosyć nudne i senne:) Teraz już czuje się świetnie i mam mnóstwo  energii do działania. Sporo  zaległych postów, ale już wracam z regularnymi publikacjami.

BIESZCZADY- ZROZUMIEĆ FENOMEN TEGO MIEJSCA

O Bieszczadach nasłuchałam się sporo, jak się to stało, że nie wybrałam się w ten piękny zakątek Polski? Nie wiem, może przez to, że pochodzę z gór i aż tak bardzo mnie tam nie ciągnęło. Jak mówi powiedzenie, co się odwlecze to nie uciecze, wreszcie nadarzyła się okazja, żeby te wszystkie zachwyty nad bieszczadzką ziemią zweryfikować.

przepis na chleb z kaszą gryczaną

Ostatnio coraz częściej bierze mnie na wypieki, to chyba zasługa tej pięknej letniej pogody. Słońce nas w tym roku wyjątkowo rozpieszcza. Taka dawka naturalnej witaminy D powoduje we mnie dodatkowe pokłady energii. I tak przedstawiam Wam mój kolejny wypiek. Od teraz jak zostanie Wam kasza gryczana z obiadu, będziecie wiedzieć co z nią zrobić. Przepis na chleb z kaszą jest banalnie łatwy.

bacówka w górach- piękne dwa dni w Beskidzie Żywieckim

Tydzień temu wróciliśmy z pięknego miejsca w Beskidzie Żywieckim. Nie będzie tu pięknych wnętrz, nie będzie pięknie pościelonych łóżek, czystej łazienki i nie będzie też nowoczesnej kuchni z lodówką. Będzie, za to dużo pozytywnych zdjęć, będzie, wspólne biesiadowanie przy ognisku, roześmiane twarze dzieci, budujących szałas, będzie pieczona

Toskania – rodzinne wakacje

Od naszych wakacji w Toskanii w sumie już minął prawie rok. Teraz sezon urlopowy, więc może ktoś się zainspiruje pięknymi włoskimi klimatami. To już nasza druga wizyta w tym pięknym regionie. Pierwszy raz byliśmy z mężem w podróży poślubnej we dwoje wracając już we troje 🙂